יום רביעי, 9 בדצמבר 2009

אל על


הקדמה קצרה:
יש לי נסיון רע ומר עם אל על.

נסיעות קודמות רק גרמו לי להמנע מלנסוע איתם.
וזה כולל רשימה ארוכה של אוכל לא טעים, אי עמידה בזמנים, בידוק מעיק ומציק במיוחד, מושבים צפופים- בקיצור מה לא.

אז מה קרה עכשו?
השירות היה משתדל יותר.



במה זה התבטא?
1. יציאה לפני הזמן.
2. למרות שהטיסה (לפריז) היתה מפוצצת- הם המשיכו לחייך כאילו מדובר בטיסה של חצי שעה בלבד.
3. אני לא יודע אם האוכל עבר שינוי כלשהו אבל הוא היה סביר. לא מדהים אבל סביר.
4. למי שתהה- הכסאות נשארו אותו דבר- לא נוחים.

בשורה התחתונה.
הדיילים והדיילות עשו את ההבדל.
כמה פשוט כמה נכון ואמיתי.

אין תגובות:

פרסום תגובה