יום שבת, 17 בנובמבר 2012

ביקורת מסעדה: מול השדה - הוד השרון


אני צריך לציין שאני יושב שם לא מעט - אבל לדברים אחרים.
עוד לא הזדמן לי לשבת במסעדה- בית קפה הזה לארוחת צהרים.

ישבתי לפגישה.
במקום יש כמה סוגים של עסקיות ולקחתי את מה שנראה לי הכי מתאים לאותו רגע (חזרתי מהדיאטנית...)
ולכן הזמנתי עיסקית ב 49 שקלים:
למנה ראשונה לקחתי סלט עגבניות חריף - שהיה מצויין.
לעיקרית: חזה עוף על הגריל (דיאטה...) בתוספת סלט ירקות.
שתיה- מיץ גזר (הדיאטנית שלי תמות עלי...)

http://www.mit4mit.co.il/providers/17856/big/1.jpg

סלט העגבניות שהיה אמור להיות (זה לא היה כתוב בתפריט אבל בדרך כלל זה ככה- מעגבניות שרי, פלפלים חריפים, כוסברה ושום) כלל פלחי עגבניות רגילות+ בתוספת קצת עגבניות שרי.

על השאר לא היה לי מה לכתוב - וזה בסדר גמור- זו היתה ארוחה עסקית- וכשהפגישה הסתיימה- גם הארוחה הסתיימה.

סיכום:
ארוחה עסקית + שדרוג של השתיה למיץ גזר סחוט- 54 שקלים.
חניה: חופשית
שירות: סביר
שירותים: סבירים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה