יום חמישי, 13 בדצמבר 2012

ביקורת מופע: ספיי פסטיגל 2012

ביקורת מופע: ספיי פסטיגל 2012

קודם כל הדברים הטובים:
1. חנייה במחיר סביר לגמרי. "רק" 30 שקלים לשעתיים וחצי...
כשאני אומר סביר- זה ביחס לדברים אחרים.

2. ארגון- ארגון למופת.
עם כל הנסיון שיש למפיקי המופע- רק חסר להם שזה לא יהיה למופת.
בכל מקום יש שילוט ברור, סדרנים בכל מקום, מוכרנים - בעוד יותר כל מקום, מעגלי אבטחה מרשימים ומסודרים.

3. מכירת מרצנדייז
בצורה האגרסיבית ביותר שראיתי מעולם.
אין מה לדבר- המפיקים ממקסמים את היכולות של מכירת מרצנדייז וסחיטת קהל שבוי בצורה (אם זה לא היה פוגע בכיס האישי שלי- זה היה מאלף, אבל כיון שזה כן פגע בכיס שלי- אז זה היה מכעיס בצורה) בלתי רגילה.
נקניקיה פשוטה בלחמניה - 20 שקלים.
מארז של הפסטיגל - 89 שקלים.
טילון - 15 שקלים.
ובמילים אחרות - רק בשוד בנק מזויין היו יכולים להוציא ממני כל כך הרבה כסף תמורת כל כך מעט....
ואני לא מדבר על מחיר הכרטיס שאילולי המחיר המוזל שקיבלתי דרך קרוב משפחה שעובד באחת החברות הגדולות בארץ- לא הייתי יכול לעמוד בסכומים הללו...
ראיתי אנשים ששילמו 89 שקלים לכרטיס (דרך ידיעות אחרונות), והיו עם 4 ילדים שם - ובמילים אחרות- שילמו כמעט 450 שקלים- לא כולל את כל הדברים שפירטתי לעייל...
לא שהם חובה- אבל כשעומד מוכר מול השורה שלי ושל הבן שלי ומנפנף בטילון ובארטיקים- אפילו אני לא מצליח להתנגד בצורה רצופה...



לגופו של עניין:
מדובר הופעה שהייתי מגדיר אותה כסוג של "פול גז בניוטרל".
ולמה?
מביאים עשרות כוכבים משכבת הגיל של קהל היעד (שלפי הרכילויות גובים סכומי עתק!!), משקיעים בתלבושות ואפקטים מיוחדים (שחלקם ממש לא ברור על מה ולמה...), מביאים אתלטים מחו"ל לצורך הופעה חצי קירקסית, אבל בדבר המרכזי- עלילה- לא משקיעים כלום.
וכך נראית ההופעה באופן כללי.
העלילה נבנית בצורה טובה בהתחלה (למרות שהיא מועתקת כמעט בצורה מביכה מעלילת הסרט "קונג פו פנדה"), והולכת לאיבוד בסצנה אחרונה שבה הכל נפתר בצורה לא ברורה ופשוטה מדי.

ההברקות של השנה:
  • ירון לונדון בהופעת אורח.
  • אתניקס (בפלייבק מעליב...)
  • מחווה (מקוצרת משהו) לחיים חפר...


לסיכום:
על פניו נראה שמדובר באירוע חובה לכל מי שיש לו קשר לאחד הוועדים הגדולים, או שיש לו הרבה כסף (כי מסתבר שהכרטיס הוא רק ההתחלה האירוע הזה שנקרא פסטיגל...).
אמנם הארגון והסדר שם למופת, אבל בגלל התוכן (העלוב וזה רק בגלל היחס לכל שאר הדברים) מי שיש לו אלטרנטיבות- עדיף לו להתרחק מהפרוייקט הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה