יום שני, 12 בינואר 2015

ביקורת מסעדה: ארוחת בוקר בבייגל קפה עמק רפאים ירושלים

הגעתי לבית הקפה בייגל קפה בירושלים לפגישה עסקית.
בשעות היום יש הרבה מאוד מקומות חנייה מסודרים באזור - בסמטאות הקטנות שמסביב לאזור.
באופן כללי מדובר באזור מאוד יפה ויזואלית.

לאחרונה, משום מה, יוצא לי לאכול הרבה מאוד ארוחות בוקר בכל מיני מקומות.
מסעדות, בתי קפה וכאלה.

באופן כללי אני כנראה אמנם מקדים את המאוחר אבל מתכוון לאכול במקום הזה בקרוב שוב כיון שהיו שם ארוחות בוקר שונות שרק לאחר שהזמנתי את מה שהזמנתי- שמעתי עליהן.

בכל מקרה, קיבלתי שתי ביצי עין טעימות וכתומות (מישהו שמבין בזה אמר לי בעבר, שמדובר בסוג האוכל שהתרנגולות אוכלות ותו לא - אבל אני מבחינתי אוהב ביצים שצבע החלמון שלהם - כתום).

קיבלתי כלי הגשה שהיו בו הרבה מאוד סלטים וגבינות, שחוץ מאחד היו מצוינים וכללו:
  • ממרח פסטו
  • ממרח עגבניות
  • מגוון של זיתים כבושים
  • סלט הרינג - מצוין
  • גבינת שמנת
  • גבינה בולגרית מטובלת - ומצוינת.
  • סלט אבוקדו
  • נתחי סלמון מעושן- מעולה.
  • פרוסות של גבינה צהובה.
  • וסלט קישואים מטוגנים- שלי לא התחבר כל כך טוב בפה עם המבחר הטעים של שאר המנות.
  • בנוסף קיבלתי בייגלה פרוס וחם.



לגבי הסלט קישואים שהיה יוצא דופן - הכוונה הייתה שהוא היה חריג מבחינת הטעמים - והיה טעים בפני עצמו אבל לא השתלב- לפחות לטעמי - בין שאר הסלטים...
אבל זה לא היה עניין שבגללו הייתי מתעכב.
בקיצור מבחר ראוי ביותר של תוספות לביצים.

בנוסף קיבלתי:
סלט ירקות טרי וחתוך דק
כוס קפה 
שתייה קלה מצוינת.

לסיכום:
ארוחת בוקר שווה כל שקל.
אחזור לכאן בקרוב- ראיתי בתפריט שיש ארוחות אחרות- ששות בדיקה מעמיקה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה