יום ראשון, 27 ביוני 2010

גראנד הייאט מומבאי - סנטה קרוז


גראנד מלון הייאט - מומבאי הודו- ממוקם כחצי שעה משדה התעופה הבינלאומי.
המלון מדהים בהשקעה בו.
המלון "סובל" ממחלה קשה ביותר שנקראת אבטלה סמויה.
במה זה מתבטא? בהרבה דברים:
בכניסה למלון עומדים כ20-30 איש שתפקידם של חלק לא קטן מהם הוא רק להפנות את הנכנסים למקום הנכון.
בחלק מהדברים יש לכך חשיבות. ובחלקם - שלט פשוט היה עושה את אותה עבודה....
המלון עצמו חדש מאוד ומעוצב בצורה מדהימה.

ובניגוד לאתרי מלונות אחרים- ניתן להתרשם מהאתר של המלון- הוא די ממצה את האיכויות של המלון.


זו תמונה של הקבלה במלון.

עניין האבטלה הסמויה הוא מוטיב חוזר בכל עניין במלון.
כשהתעניינתי בעלות השכר הממוצעת במומבאי - התבהרה לי התמונה: 
השכר החודשי הממוצע בהודו הוא כ100$ לחודש.
ואם מתחשבים בעניין הבסיסי שכולם יודעים שהמשכורות בתחום התיירות בכל העולם - די נמוכות - העניין מסתדר מצויין.

רק כדי לסבר את האוזן -לארוחת הבוקר ליוו אותי כ7-8 אנשים:
החל מאלה שקידמו את פני ביציאה מהמעלית, דרך אלה שאמרו לי לאן ללכת (לכיוון המסעדה), דרך אלה שליוו אותי במדרגות שיורדות למסעדה (קומת קרקע), וכלה מ3 מארחות: אחת שברכה אותי לשלום, אחת שרשמה את מספר החדר שלי והשלישית שהובילה אותי לשולחן....
התמונה די ברורה לא?

המיקום של המלון- מחוץ לעיר היה יכול להיות בעייתי אילולי קבעו מנהלי המלון שכל מונית שיוצאת מהמלון - לכל יעד תגבה מחיר קבוע של 275 רופיות. כאמור לכל יעד.
במונחים ישראלים מדובר במחיר של כ25 שקלים.
מדובר במוניות ממוזגות עם נהגים דוברי אנגלית טובה יחסית - בהודו האנגלית אינה מהווה בעייה.
הבעייה היא המבטא של ההודים...

החדרים מעוצבים בצורה מיוחדת ואסטטית.
בניגוד למלונות אחרים - מוצע לאורחי המלון 4 בקבוקי מים מינרליים.
בהתחשב בעובדה שהמים בהודו לא ראויים לשתייה, מדובר בעניין מהותי.

למלון בריכה המרהיבה:



חסרונות:
אין....

סיכום:
מלון ברמה גבוהה ביותר.
שירות - עוד לא נתקלתי בשירות ברמה שכזו בשום מלון בעולם.
מחיר: ה180יורו ללילה (B&B).


פרטי המלון:
mumbai.grand.hyatt.com
Off Western Express Highway, Santacruz (East),
Mumbai, India 400 055

Tel: +91 22 6676 1234    Fax: +91 22 6676 1235
Email: mumbai.grand@hyatt.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה