יום רביעי, 26 בספטמבר 2012

ביקורת מסעדה: קפה מצדה - תל אביב


ערב יום כיפור.
כולם ממהרים להכנות יום כיפור- אלה מחפשים סרטים, ואלה מחפשים עיתונים, חלק מחפשים מצרכים אחרונים לקראת הארוחה המפסקת...
ואני? הגעתי לפגישה בקפה מצדה - בטיילת.
לא בדיוק בטיילת: הירקון 83, תל אביב...

המיקום של המסעדה הזו - מעולה (בתנאי שהצלחת למצוא מקום בחוץ), הריהוט - לא משהו- די קשה לשבת נמוך ולנסות לאכול...
מהסתכלות על התפריט - היה חסר לי משהו.
השעה אמנם היתה 11:45 בבוקר אבל היו שם רק דברים שקשורים לארוחות בוקר.
חיפשתי סנדוויץ עם רוסטביף או משהו דומה (התעוררתי מאוד מוקדם) וכבר הייתי רעב...
ואין.
מסתבר שבקפה מצדה- יש תפריט לבוקר, תפריט ללילה...
רק כשהסתכלתי באתר שלהם גיליתי שארוחות הבוקר שלהם הן עד 11:55 ....

אני אגיד את זה כבר עכשיו- זה לא באמת מצא חן בעיני.
מה פתאום בשעה 11:45 מגישים רק ארוחות בוקר?
אני מבין שכל ההגוניסטים מתל אביב רק התעוררו - אבל מה עם השאר?
אז נכון- זה עדיין קרוב לים- אבל מה עם האנשים שרוצים להתחיל את הצהריים שלהם מוקדם?

בלית ברירה הזמנתי "סלט מאיה" שהתגלה כסלט ערבי  חתוך דק, שהגיע עם סלסלילת לחמניות חמה ונחמדה, קערית חומוס סביר, צלוחית חמאה, וצלוחית ריבה שלא דגמתי כלל.
בנוסף היתה כלולה במנה שתיה קרה או חמה- ואני בחרתי במיץ תפוזים טרי.
ובעניין הזה - יש לי תמיהה גדולה: למה קוראים במצדה למיץ פריגת: "מיץ תפוזים" ?? זה היה ברור לגמרי שזה לא היה סחוט במקום - ובטח לא היה טרי...
חבל שהם נפלו בעניין הזה.
כי הטעם היה משומר לחלוטין, ומי שמגיא מיץ סחוט טרי במקום - יודע שאין חתיכות של פרי במיץ...

בסופה של אותה ארוחה מקוצרת שילמתי 39 שקלים לפני טיפ.

סיכום:
שירות: טוב מאוד.
האוכל: סביר.
מיקום מעולה.
חנייה: זוועה.

סיכום: ככה ככה 
או שזה מתאים לאלה שלא צריכים לעבוד ויכולים לשבת מול הים כל היום ולחכות לשעה המתאימה לארוחת צהריים...

הירקון 83, תל אביב
טלפון: 057-9428620

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה