יום שלישי, 3 ביוני 2014

ביקורת מסעדה: פרויד קריית גת

נסעתי לקרית גת (אני חושב שזו הפעם השניה שלי בחיים שאני מגיע לשם ובטח פעם ראשונה שאני נכנס לעיר עצמה), לפגישה עם לקוח פוטנציאלי.

לאחר הפגישה, כיון שהייתי עם קולגה ועם יורש העצר, חיפשנו מקום לאכול בו.
נתקלנו במסעה בשם פרויד.
לא שמעתי עליה ולא הכרתי אותה לפני כן ולכן החלטתי לתת לה צאנס.

נכנסנו למסעדה וענן (ריח) של פלסטיק שרוף אפף אותנו.
המלצריות הזדרזו לידע אותנו שהיתה להם תקלה במטבח והציעו לנו לשבת בחוץ.

מצאנו לנו פינה והתיישבנו.
לא רק אנחנו התישבנו.
עדת זבובים הטרידה אותנו מהרגע שהתישבנו ועד הרגע שקמנו.
אני חייב לציין שבתופעה שכזו עוד לא נתקלתי.
זה העיד- לפחות לפי מה שאני חושב שהיו שם פחי זבל לא מכוסים או זבל ששכן בקרבת המסעדה.
אז נכון - בדיעבד אף אחד מאיתנו לא קיבל קלקול קיבה אבל מתקפת הזבובים קילקלה לנו את הארוחה בצורה אמיתית.

הזמנו: 
סלט ירקות ישראלי (24 שקלים) - בסדר.
שניצל עוף (51 שקלים) - שהיה בסדר
כנפי עוף (20 חתיכות) - (49 שקלים).

בנוסף הזמנו שתיה: סודה, קולה זירו וכוס תפוזים (12 שקלים כל אחד).

סיכום של הארוחה: 211 שקלים.

קודם כל בכל מה שקשור לתמחור - 51 שקלים לצלחת עם שניצל- בקרית גת- בצהרים - נראה לי מאוד מופקע.
לא מדובר במנה גדולה מאוד, ואני משוכנע שבקרית גת - השכירות של המקום לא עולה כמו ברחוב הברזל בתל אביב...
אז איך, בקרית גת, בעצם, מציעים ארוחת צהרים 63 שקלים? (עיקרית + שתיה)???
ברחוב הברזל בתל אביב  אפשר לקבל עסקית שכוללת מנה ראשונה, עיקרית, ושתיה בפחות...

אז מצד אחד אפשר להגיד שהתחרות בתל אביב מורידה את המחירים.
מצד שני אפשר לענות על זה שבקרית גת - אין תחרות וזו הסיבה שהבעלים של פרויד מרשה לעצמו לטחון את מי שמגיע אליו למסעדה...

מצד שלישי - בתל אביב אין שום סיכוי שזבובים יציקו לאורחים במסעדה כמו בקרית גת, ובעל המסעדה לא יחשוב בכלל שמשהו לא תקין, או לא ישקול לפצות את מי שבכל זאת ישב אצלו...

השירות היה ככה: לא ברור לי למה המלצריות הושיבו אותנו בחוץ, כשהזבובים התקיפו אותנו ללא הרף, ומצד שני סרבו להפעיל את המאווררים - מה שאולי היה מסייע למיגור המעופפים...
בשל העובדה שישבנו רחוק מהמכניסה - השירות היה ככה ככה.

בקיצור: הארוחה היתה סבירה מינוס, ותו לא.

כשנכנסתי לאתר של המסעדה ברסט- התברר לי שיש שם כל מיני עסקיות.
רק שלנו לא הציעו אותן...

סיכום:
אוכל- בסדר. לא מדהים אבל בסדר.
מחיר- מוגזם במיוחד כשמתייחסים ללוקיישן.
מיקום - הזבובים הרגו את ההנאה.
מלצריות - בסדר.

אני לא חושב שאחזור לשם בקרוב - אני אתן להם מספיק זמן לגרש את הזבובים...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה