יום חמישי, 13 בנובמבר 2014

ביקורת פלאפל: כדורי - הוד השרון

מישהו אמר לי בעבר שמדובר במוסד קולינרי וותיק.
האמת היא שעברתי וחלפתי מספר פעמים על הקובייה שמוכרים ממנה פלאפל.
יש לי כל מיני מחשבות לגבי הניקיון של המקום - קירבה לתחנת דלק, המיקום על הכביש, אבל אתמול הגעתי לאזור ונראה לי שזה הזמן לדגום את המקום.
כשחיפשתי מידע על המקום - גיליתי הרבה מאוד פרסומים על המקום- שנחשב - אני לא יודע על מה ועל בסיס מה נקבע ככה- יש מקומות - לטעמי שגם נראים הרבה יותר נורמליים, וגם המנות שבהם - הרבה יותר טובות.
ובכל זאת...

הזמנתי מנה.
וקיבלתי מנה של פלאפל- סתמי.
הפיתה סבירה + מבחינת גודלה.

הכדורים היו חמים (כמות האנשים שעמדו איתי בתור היתה כזו גדולה שכל הזמן הכינו שם כדורים).
מצד שני ב20 דקות שעמדתי שם (ההמתנה והאכילה במקום) - הוסיפו פעמיים בקבוקי שמן לסיר הטיגון.
שזה אומר לי שהכדורים היו ספוגים בשמן.
מצד שלישי - השמן לא עומד שם יותר מדי זמן...
ככה שאני לא ממש יודע מה להגיד- אם זה טוב או לא.

הפלאפל של כדורי מציע סלט שמורכב מכרוב, מלפפונים ומעט מאוד ירקות לא ברורים.
מעל מוסיפים טחינה- שלטעמי היא המרכיב הטוב ביותר בכל המנה.

המחיר 17 שקלים.
קולה 8.5 שקלים.

מישהו אמר לי שמדובר במוסד ותיק מאוד בהוד השרון - וכל מה שיש לי לכתוב על זה שטוב מאוד שיש באותו מתחם של רמתיים יש הרבה מאוד מסעדות ובתי אוכל.

סיכום:
סתם פלאפל - ממש לא מדהים- וכל מי שאוהב אותו - זה לדעתי נובע רק בגלל שבעבר לא היה מבחר- אז זה היה המודל שעליו ילדים אכלו פלאפל.
פלאפל דבורה בפרדס חנה כרכור - לטעמי הרבה הרבה יותר טוב.

בפעם הבאה אני חושב שאבדוק את השווארמה באיזור שם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה