יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

ביקורת מסעדה: שווארמה אמיר צק פוסט

הגענו לפגישה עיסקית לאיזור שמול קניון לב המפרץ.
החלטתי לאכול בסיום המפגש לפני שאני מתחיל לצאת בנסיעה דרומה.
ראינו את שווארמת חאזן, אבל היא היתה ריקה מאדםולכן המשכנו לחפש והגענו לשווראמה אמיר.

איך שנכנסנו - פנה אלינו השווארמה מן (אני לא יודע אם יש לתפקיד שלו שם אחר - שווארמיסט? אני בקושי יכול להגות את זה...) ושאל אותנו מה אנחנו רוצים.
לקחנו שתי מנות שווארמה בפיתה.
לקחתי לתוספות חומוס טחינה, עגבניה, ובצל.

השווארמה היתה מצויינת.
אנ ילא נכנס לעניין הבריאות כי לפי זה- לא היינו אוכלים כלום בחוץ חוץ מסלט וגם בסלטים שאכלתי בכמה מקומות היו גורמים לא בדיוק בריאים...
והכוונה לחרקים, ודברים מהסוג הזה. 
 בקיצור שווארמה מצויינת, נדיבה, ושהוגשה עם חיוך - משהו שהרבה זמן לא ראיתי במסעדות בארץ.
לרוב השירות הוא קורקטי- המארחת או המלצרים מציעים לך לשבת ותו לא.
ופה היה חיוך רחב.
מפתיע עד כמה שהעניין הזה השאיר עלי את חותמו- ובמיוחד לאור בעובדה שגם השווארמה עצמה היתה טעימה.
ובכל זאת.

בקיצור - מומלץ בחום: מנה נדיבה, פיתה שלא נקרעה וספגה את הטעמים בצורה מצויינת.

בנוסף קיבלנו צלחות (עם דגש על צלחות- לא צלוחיות!!!) לטובת חמוצים.
לטעמי הם היו החלק הפחות טוב בעניין אבל גם פה - מדובר יחסית בחמוצים יותר איכותיים- לקחתי פרחי כרובית- שהיו לבנים ובהירים- בניגוד למקומות אחרים שבהם הכרובית ראתה ימים טובים יותר ושחורים פחות... פה היא היתה טריה כשהוחמצה- אבל אני פחות אהבתי את הטעם שלה.
גם המלפפונים החמוצים בחומץ היו איכותיים - אבל אני פחות אוהב אותם - אבל זה עניין של טעם.

שירות אין - כיון שלקחתנו בפיתה, אבל כשהתכוונתי לשלם מיד עם ההגשה- הזמינו אותי לשלם אחרי האוכל (בטענה שבעבר היתה מוצאת חן בעיני יותר: "אולי תרצו עוד חצי מנה אחרי???")...

חניה - לא משהו. 
בכלל כל האיזור הזה אף פעם לא היה להיט בעניין הזה.
 
בקיצור- מומלץ.
 
 שווארמה אמיר
כתובת:ההסתדרות 56 חיפה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה