יום שישי, 27 במאי 2016

שעוני עדי- Q&Q

לפני מספר שבעות ראיתי פרסום באחד מאתרי הקופונים על שעון של סיטיזן במחיר של 150 שקלים.
סיטיזן מוכרת לי מהעבר כחברת שעונים איכותית שפועלת מיפן.
נכון זה לא שעון שוויצרי אבל המחיר די קרץ לי.
לא ממש התעמקתי בעניינים אבל המחיר גרם לי לרכוש את השעון.
כל זה קרה בשבת.
ביום ראשון התקשרו אלי מחברת עדי והודיעו לי שהשעון שלי מוכן.
נסעתי לקיבוץ קבוצת יבנה.
השילוט למקום קצת מחורבן אבל אם זו התלונה האחרונה שהייתה לי אז זה עדיין בסדר...


בקיצור- השעון - נראה פצצה.
גדול, מרשים, ושווה בטח יותר מ150 שקלים.
לא אלאה אתכם אבל במקום יש תצוגה של עשרות שעונים מהחברה הזו.
לאחר שרכשתי את השעון, ענדתי אותו לידי, שאלתי את המוכרת הנחמדה (חברת קיבוץ יבנה), מה הקטע?
התשובה שלה די הדהימה אותי.


Q&Q הם חברת ה"לוו קוסט" של חברת סיטיזן...
השעונים איכותיים מרשימים, בעלי נוכחות, ואפילו נוחים מאוד על היד...
בקיצור... קניתי מאז עוד 4 שעונים...

ולשאלתכם הם מחזיקים מעמד יפה מאוד, נראים מאוד מרשימים - קוטר גדול יחסית, ומתמידים בתצוגת השעה ושאר הפונקציות שיש בהם.

מומלץ בחום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה