יום ראשון, 18 באוגוסט 2013

ביקורת מסעדה: מאנטה ריי, חוף האצ"ל תל אביב

כמו שציינתי לא אחת בפוסטים הקודמים שלי- בזמן האחרון יוצא לי להגיע שוב למשעדות שסקרתי בעבר.
מאנטה ריי היא אחת מהן- והזכרונות שלי ממנה - מהביקור הקודם היו מצויינים:
הגעתי בהרכב מורחב של משפחה שבאה מחו"ל ואוהבת פירות ים ודגים.
ומבחינתי מדובר בהזדמנות כיון שהחוקית לא כל כך מתחברת לכל מה שקשור לים- אלא אם כן מדובר ב"ללכת לים" בשבת...

לראשונות הזמנו מזטים של: 
  • סלק וגבינת עיזים
  • סביצה בורי - שהיה מצויין. לא פחות.
  • סלט חומוס עם דיונונים- טעים
  • חציל בגבינת לבנה- אחד הטובים שאכלתי מימי. (בחיי...)
  • סלמון - שנגמר מיד על ידי אורחי.
  • סרדינים
  • לחם בלקני (19 שקלים)
  • ועוד כמה שהילדים הורידו מהמגש ולא הספקנו לראות אותם...

לעיקריות לקחתי לעצמי מיקס פירות ים (בעבר המנה הזו נקראה סיר שחור) שכוללת מגוון של פירות ים (סרטנים, מולים, דיונונים בייבי, ושיפוד שרימפסים) בסיר גדול שמתבשלים ביחד- מנה למי שאוהב פירות ים- המומלצת ביותר לטעמי (115 שקלים).


השותפים שלי לקחו: 
צלחת ברבוניות (88 שקלים).



ופילה לברק שהיה מעולה בהסתייגות אחת- המנה היתה יחסית קטנה (108 שקלים).




בנוסף הזמנו בתחיל הארוחה בקבוק יין גוורמטרמינר של ד"ר לוסן - (125 שקלים) שהיה מצויין לארוחה.

בתוספת שתיה הסתכם החשבון ב 829 שקלים לא כולל טיפ.

עד כאן העובדות היבשות.

מאנטה ריי היא מסעדה ותיקה.
וכשמדובר בפירות ים היא אפילו אחת החביבות עלי, ואני חייב לציין שאני ממש לא חובב פירות ים מושבע.
ממש לא.
במנה שאני הזמנתי- MIX פירות ים- אכלתי בעיקר את הסרטנים.
כיון שבעבר עבדתי בנמל יפו- אני מכיר באופן כללי את מחירי הפרודוקטים והם... איך להגיד? לא עולים כמו סטייקים.
רחוקים מסטייקים.
מ א ו ד  רחוקים מסטייקים.
סרטנים במיוחד עולים יחסית מעט מאוד- בעיקר בגלל שאין להם ביקוש מי יודע מה.
בגלל שאני יודע שהמחירים של המוצרים די נמוכים די קשה לי עם התמחור.
אני צריך להגיד שלא סתם אני מתפתל פה.
מצד אחד- המסעדה מכינה אחלה אוכל, טעים ונקי, שמוגש גם בצורה מושקעת ויפה.
מצד שני אם התמחור היה יותר נמוך הייתי יכול להרשות לעצמי להגיע לשם יותר.

אני לא חושב שיש הרבה אנשים שיכולים להרשות לעצמם ארוחות ב950 שקלים בכל יום.
וחבל, כיון שמדובר באמת במסעדה טובה מאוד עם וותק (מה שאי אפשר להגיד על רוב המסעדות בתל אביב שנסגרות מהר יותר משהן נפתחות...) ומנות מצויינות.


סיכום
מסעדה ותיקה ומצויינת ששומרת על הרמה.
מחיר קצת גבוה לטעמי.
חנייה- בלי שום בעיה.
שירותים - נקיים
שירות מצויין וקשוב.

מומלץת בחום למי שיכול להרשות לעצמו.
 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה