יום שבת, 18 באוגוסט 2012

ימית 2000 חולון - ספארק המים של ישראל?

היינו שם אתמול- שבת.
אז נכון היו שם המון מבקרים.
בעקבות הביקורת שערכו להם בחדשות - השירותים היו נקיים.
אבל המים היו עכורים בצורה בלתי רגילה.

צריך להגיד- מדובר באטרקציה שעם קצת יותר דגש על נקיון- בעיקר של המים- היתה צריכה להיות האטרקציה של איזור המרכז.
המתקנים שם מנצחים בגדול את המימדיון.
יש רק שתי בעיות ב"ספארק המים של ישראל":
1. תורים ארוכים מאוד.
כמעט בכל מתקן זמן ההמתנה ארוך מאוד.
יכול להיות גם 45 דקות למתקן שנגמר תוך - 1-1.5 דקות.
2. המים בבריכה המרכזית- עכורים בצורה מעוררת חשד.
אני לא בטוח שהם לא מזוהמים באותה מידה אבל רק לשם הזהירות אני כותב עכורים.
כמה עכורים? ברמה שאם נפלו לך משקפי השמש שלך (ואני לא מדבר על משקפי ראיה)... הסיכוי שלך למצוא אותם בקרקעית- זעומים.
אני לא כותב את זה סתם אלא מתוך נסיון - משקפיים שנפלו תוך כדי שחייה- לא נתגלו על ידי המתרחץ...
ואני לא מדבר על עומק של 4 מטרים (הריכה במקום העמוק ביותר שלה הוא 1.6 מטר...)

ולכן אם תשאלו אותי- אני לא בטוח שהייתי חוזר לשם...
לפחות לא עד תחילת העונה הבאה- בתקווה שעד אז - יחליפו את המים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה