יום רביעי, 28 בנובמבר 2012

ביקורת: שוקולד גליתא- דגניה ב'

שוקולד הוא בעיה מבחינתי.
אני מת עליו.
ודווקא על הפושטים שמוכרים בכל מקום.
כיון שהצריכה שלי עומדת ביחס הפוך למצב הבריאותי שלי- זהו באמת בעיה מבחינתי.

נסעתי צפונה ונכנסתי לגליתא.
הכניסה קצת מבלבלת, אבל אחרי כמה אנשים שהכווינו אותי בשמחה- הגעתי למקום.
המקום מחולק לכמה חלקים: חנות, דוכן טעימות, מרכז מבקרים וסדנאות לילדים, וכמובן המפעל שבו מיוצרים הפרלינים.
המפעל עצמו כולל חלונות שקופים - מה שמאפשר לכל אחד לראות איך מכינים את הפרלינים בצורה חיה (און ליין).


המגוון - גדול מאוד.
בסיכומו של דבר לקחתי את האריזה הגדולה ביותר (27 סוגים שונים), ואני חייב לציין שמתוך אלה שכבר טעמתי- כולם מדהימים, מצויינים, ומתאימים (לטעמי לפחות) למבוגרים.

הפרלינים עצמם כוללים שמות שמעידים על ההשפעה שלהם או האסוציאציה שהם מעלים. לדוגמה:
פרלין הבית
פרלין הלוייתן   
פרלין הרעננות   
פרלין הפריחה   
פרלין החופש   
פרלין הזוגיות   
פרלין המגדלור
פרלין האנדיוידואליות   
פרלין הרוגע   
פרלין ההתמדה   
פרלין ספירלת החיים   
פרלין השפע 

המקום קסום, לילדים ולמבוגרים, וכולל מגוון מוצרים מעבר לשוקולד, ומוצרים משלימים, גם סדנאות שבהם הילדים יכולים להכין פרצופים שמחים ומחייכים משוקולד, או חברים מתוקים משוקולד על על מקל וסדנאות שמתאימות למבוגרים כמו הכנת פרלינים משובחים במגוון צורות, ואפילו סדנאות זוגיות רומנטיות בהן יתנסו המשתתפים בטכניקות של שונות של עבודה עם שוקולד.

בקיצור - מקום קסום, שוקולד מעולה ומצויין, והצוות (אני פגשתי את הדס המקסימה) משתלב היטב במקום ובאווירה.

מומלץ בחום.

קיבוץ דגניה ב', 15130, 
טלפון: 04-6755608 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה