יום שלישי, 28 בספטמבר 2010

ספארק המים ימית 2000 חולון


טוב תשמעו.
זה יהיה קצת מורכב כיון שהיום הייתי שם.
והמדד להשוואה מתבקשת הוא כמובן פארק המים בשפיםם.
רק שהנתונים האובייקטיבים לא מקבילים.
ולמרות הכל ובכל זאת שנתחיל? 
הייתי היום בספארק המים ימית 2000 בחולון.
הנה ההערות השליליות קודם כל ולפני הכל:
המים היו מלאים בכלור. (מה ציפיתי? עכשיו זה סוף העונה והמיים מלאים בכל הזיהומים האפשריים.)
הבריכה המקורה - קטנה יחסית והאטרקציות בה- מצומצמות מבחנת הזמן.
מה זה אומר?
שיש בריכת גלים אבל קטנה יחסית לזו שבשפיים.
מצד שני היא מקורה מה שנותן לה יתרון די גדול בעניין.
מצד שלישי - הם מפעילים את בריכת הגלים ל5 דקות בלבד (ואפילו פחות- למרות שהשעונים נמצאים להם מול הפנים...).
מצד רביעי - יש גם בריכת מערבולת- שלא ממש הבנתי מה הקטע של למעט העניין של המון אנשים מנסים להכנס לזה ולנסות להנות ממנה.
אני די מסופק אם הם מצליחים.

לגבי שאר המתקנים- דגמתי את רובם.
לא משהו.

והחיסרון הבולט ביותר:
המסעדה.
עם מחירים מופקעים - אפילו בהשוואה לחוף הים.
מישהו שם לעניין לב?
לדוגמה: ארטיק שוקו בננה ב10 שקלים.
אם אני לא טועה בחוף הים באשדוד זה עולה 7 שקלים בלבד!!!
בכלל כל הקונספט של המקום היה לא ברור לי.
מתקני ואזורי השהיה למשפחות היו מפוזרים בצורה כזו שלא אפשרה להורים לשמור על הילדים.
לא ברורה לי בכלל כל צורת בניית ומיקום המתקנים שחלקם היו קרובים ורובם היו רחוקים מאזורי המנוחה של המבקרים.

אתר אינטרנט- לא ממש ידידותי.
לא הצלחתי להבין - אם היום היה יום סגור או לא - כיון שאת הימים המיוחדים דחפו לתחתית העמודץ
כמו כן- לא ענו בשום מקום במספר הטלפון שמופיע באתר.

סיכום:
לא משהו.
הכי חשוב- להחליף את המים ולבדוק כלור.
מחיר: 88 שקלים לאדם - מגיל 3.


2 תגובות:

  1. איזה מעצבן שבחופש הגדול כולם מעלים מחירים. למה לנצל את המצב? תודה על ההשוואה. מעכשיו אני אשתדל לנסוע לאשדוד במקום מקומות אחרים. לא רק בגלל המחיר. רק מ קווה שאמצא מפת אשדוד בחנויות עוד...:)

    השבמחק
  2. גועל נפש, מפוצץ בערבים גסים ומתחילים איתך בצורה בהמתית ומאיימת

    השבמחק