יום שלישי, 2 ביולי 2013

ביקורת מסעדה: קפה קפה, קניון רחובות

החלטנו לצאת לארוחת בוקר ביום שישי בבוקר בהרכב מלא.
אני, החוקית ויורש העצר.
נסענו לקניון רחובות.
כיון שביום שישי כולם מגיעים לקניון חנינו בחוץ, ונכנסנו לחפש מקום לארוחת בוקר.

בקפה גרג גילינו תור של אנשים שממתינים.
ולכן נכנסנו פנימה.
התיישבנו ב"קפה קפה" שמבחינת המקיום שלהם ממוקמים ממש במרכז הקניון.
אני מבין שביום שישי יש שם התקפה של כל הרחובותיים שרוצים לאכול ארוחת בוקר אבל האוכל שהוגש בקפה קפה היה די מביך, לא טעים ויקר בצורה מחפירה.
הזמנו 2 ארוחות בוקר + מילקשייק בתוספת של טוסט קלאסי ליורש העצר.

ארוחת הבוקר הזוגית כללה מגש שעליו היו כפות - (אני בכוונה בדקתי את הגדלים שלהם) כיון שתמחור של 102 שקלים לארוחת בוקר זוגית נראה לי מופקע במיוחד.
וזה מה שהעלתי:
  • כף וחצי של ריבה מסוג לא ברור
  • 5 חתיכות של גבינה מלוחה מסוג לא ברור (אולי פטה), מה שברור הגבינה היתה מאוד מלוחה. יותר מדי מלוחה.
  • כף וחצי של טחינה - שהיתה ממש לא טעימה.
  • 2 כפות סלט אבוקדו - סתמי וללא שום יחוד.
  • 2 כפות של גבינת שמנת
  • סלט לא מזוהה- ניחוש שלי שמדובר בסלט חצילים.
  • 7 זיתים.
  • סלט טונה - סתמי.
בנוסף- כל אחד קיבל חביתה מ2 ביצים (אשתי) או 2 ביציות עין - שלהערכתי מדובר בביצים מסוג XS (קטנטנות), סלט לא מטובל (זה נהיה טרנדי לא לטבל את הסלט- אני כבר מקבל את זה השבוע בפעם השניה...)
ובנוסף סלסילה עם 2 פוקצות וחמאה כמעט נוזלית...

לשתיה קיבלנו 2 כוסות של מיץ אשכוליות אדומות.

בקיצור- נאמן לידע שלי שעלות הפרודוקטים של מנה/ארוחה צריכים לעלות כשליש מעלות המנה, נחלתי אכזבה קשה.
 
להערכתי - עלות שתי המנות לא עלתה (להערכתי - ויש לי יכולת לבצע הערכה שכזו) על 10 שקלים
לפיכך התמחור היה מופקע בצורה בלתי רגילה...

אבל זה היה עניין של תמחור.
הטעם לא היה הרבה יותר טוב ובטח לא השאיר שום טעם טוב.
שום דבר ממה שקיבלנו לא היה שווה 30 שקלים.
שום דבר.
מה שכן- המסעדה סובלת מכמות גדולה מאוד של מלצרים ואחראים למינהם.
אני לא יודע אם לקרוא לזה סוג של אבטלה סמויה אבל זה די הרגיש ככה.
אגב היו שם יותר מנהלים ממלצרים אם זה ואמר משהו בעניין ההרגשה שלי ...

אבל מה אפשר לצפות?
בכל יום שישי אני מעריך שכולם מחפשים איפה לשבת- ולכן מן הסתם גם מוכנים לאכול את מה שבקפה קפה חושבים לארוחת בוקר מפנקת.
אגב - הארוחה הזו מוגשת בכל שעות היום.
(אני ממש לא הייתי רוצה לאכול את זה בשום שלב של היום...)

סיכום:
אוכל - ממש לא טעים.
תמחור - מופקע בעליל.

המלצה: לאכול בבית או במקום אחר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה