יום שבת, 21 ביולי 2012

חומוס בלב שוק הכרמל

הסתובבתי עם יורש העצר בשוק הכרמל ביום שישי בצהרים.
אם יורשה לי- ללא כוונות מסוימות.

במרכז השוק גיליתי חומוס הכרמל.
נכנסתי והזמנתי פיתה עם חומוס מסבחה - ללא ביצה.

המקום עצמו נראה נקי וממוזג- אנטיתזה לגהינום שבחוץ...

בחור הצעיר שהכין לי את הפיתה היה נחמד אבל היה עסוק בלסדר את ה"מתחם" שלו יותר מאשר לתת לי שירות כך יצא שנאלצתי לעמוד כמה דקות מיותרות- ואתם יודעים אני לא ממש קצר רוח - וביום שישי אין לאן למהר ממש ולכן שמתי לב לכך...

בקיצור התוספות הן:
בצל , פטרוזיליה, ותבלינים.
הוצע לי חריף אבל למראהו - חשדתי שלא מדובר בחריף שמטרתו להפוך את המנה לטעימה אלא יותר "לחרוך לי את כל הצנרת" ולכן ויתרתי על התענוג...

בסיכומו של דבר - הפיתה היתה טעימה מאוד גם אם בינונית עד קטנה בגודלה.
החומוס והמסבחה היו טריים (יום שישי בצהרים...)

המחיר הפתיע אותי - 7 שקלים בלבד.

המלצה שלי- מי שמגיע- מומלץ.

כיון שלא חשבתי שיצא מזה שום דבר- לא טרחתי לקחת אפילו את פרטי המקום- אבל אין בעיה להגיע לשם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה