יום רביעי, 25 ביולי 2012

מסעדת עין עירון- מול מחנה 80

לפני הכל- גילוי נאות:
אני אוכל שם רבות וכנראה גם אוכל שם רבות.
יוצא לי להגיע לאיזור לא מעט והמסעדה יושבת במיקום אסטרטגי מבחינתי.

אני בדרך כלל לוקח משם מנה של שיפודים וממשיך בדרכי.
הפעם באתי עם יורש העצר.
הוא ביקש פרגיות בפיתה ואני לקחתי לבבות בפיתה.

מה שאני רוצה לציין שהמסעדה ממחזרת מנות- ואני לא מתכוון לסלט פה או ציפס שם - אלא למנות הבשרים.
פעם ראשונה שאני רואה כלי מנירוסטה ובו חלקי שיפודים.
כשהזמנתי את מה שהזמנתי - שמתי לב בזוית העין שהמנגליסט לוקח שני שיפודים ומסדר מהם שיפוד אחד...


אני יודע - יכול להיות שהם יטענו שמדובר בהזמנות שחזרו בגלל טעויות- אבל בשעה שהייתי בה - לא היו אמורות להיות כל כך הרבה "החזרות"...

מה אעשה להבא?
לא יודע- את העניין הזה אצלם פחות אהבתי.
מצד שני יש להם דברים מעולים - הסלטים, הזיתים הדפוקים שלהם - ברמה גבוהה.

אבל מאוד מטריד אותי העניין הזה של מחזור המנות- במיוחד בימים החמים שעברו עלינו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה