יום שלישי, 4 בדצמבר 2012

ביקורת: פלאפל גולני עפולה

כחייל בגולני (משהו שקרה לפני 20-25 שנים), גם אני לא יכול לשכוח את הפלאפל הזה.
רק שכשביקרתי בו לאחרונה- לא הצלחתי להזכר למה.
שטחי האיסוף שלנו היו מרוחקים ממנו, ובימי שישי כשיצאנו הביתה, העדפתי (למיטב זכרוני הרעוע...) לנסוע ישר לשניצלים של אמא.

http://images.mouse.co.il/storage/e/8/ggg-ppp20115322_5603530_0..jpg

אבל איכשהו - אני חושב שביקרתי שם בעבר - והפעם כשחזרתי מהצפון שעה סבירה- החלטתי לחדש את ההכרות.
כל המתחם שסביב החנות כולל מוצרים משלימים ומתחרים (פלאפליות מתחרות, שווארמה, פיצוחים, משקאות טבעיים ועוד).
לא נכנעתי לקריאות של המוכרים מהדוכנים האחרים ו"חתרתי למגע" עם פלאפל גולני.

בקיצור המנה כוללת כדורים + ציפס + סלט.
בפריפריה מגוון של גדול של סלטים ותוספות: החל מטחינה, סלט ערבי, חצילים מוחמצים (תעשייתיים), זיתים מצויינים, צנוניות, כרוב כבוש (שלאחרונה אני לא מוצא אותו בדוכני הפלאפל וחבל), סלטי כרוב שונים ועוד.

היתרון הגדול של המקום הוא התחלופה במהירה בגלל כמות הסועדים במקום.

מחיר: מנת פלאפל 18 שקלים.

סיכום: 

נקיון - האוכל עצמו נקי אבל ראיתי הרבה יותר מקומות נקיים הרבה יותר.
חניה- בסביבה (חלק בחינם וחלק בתשלום)
תוספות- כמה שתרצו.
מחיר - סביר לגמרי.




פלאפל גולני
הנשיא ויצמן 6 
עפולה

תגובה 1:

  1. אני מאוד אוהבת פלאפל, למרות שאני כל פעם מחפשת מתכונים ומנסה להכין בבית, אני חושבת שאין על ההנאה של לאכול בדוכן פלאפל שווה בחוץ, אבל רחוק לי עפולה!

    השבמחק