יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

ביקורת: שרית טרליוק - קונדיטוריה ביתית

היה לנו אירוע שרצינו לחגוג - 2 זוגות.
והחלטנו לעשות משהו מיוחד.
חלק מההכנות לדברים המיוחדים כלל פניה לשרית טרליוק שאופה בעצמה בביתה שברעננה פטיפורים.

שרית שאלה אותי אם אני יודע מה אני רוצה ולמרות שאני מכיר חלק ניכר מהפטיפורים שהיא מכינה - לא ידעתי מה לבחור.
כאמור, כיון שאני כבר מכיר את דברים המצויינים שלה- גם אם לא בשמם, פעלתי לפי עצתה:
נתתי לה להחליט ולהכין עבורי...

למחרת הגעתי אליה וזה שקיבלתי:

פטיפורים מלוחים:
  • פטיפורים של קרם בטטה - מצויינים
  • פטיפורים עם פסטו - מענגים
  • פטיפורים עם עגבניות קלויות (אני כנראה לא יודע באמת להגדיר מה היה שם ולמעט העובדה שהם נגמרו בתוך דקות ספורות אין לי בעצם מה להגיד... רק לאכול...)
פטיפורים מתוקים:
  • פטיפורים של קרמבואים - פטיפורים בצורת קרמבו, ממולאים בקרם שמנת ושוקולד כשהם יושבים על מטבע שוקולד - והכל בטעם גן עדן.
  • עוגיות מקרון - נפלאות.  החסרון היחידי שלהם היה שהם נגמרו מהר מדי...
  •  פטיפורים עם מרנג קריספי/לח, קרם וניל, ופלח תות שדה שלפחות בעיני היו חלומיים - הם שילבו טעמים מתוקים, קרמיים וחמצמצים בו זמנית.
    אני לא אוהב את הביטוי הזה באופן כללי אבל הפעם "הפטיפור התפוצץ לי בפה בשילוב טעמים מדהים..."
הכל הגיע ארוז באריזת קרטון מצויינת ששמרה על "האוצר", בתוספת שתי צלחות הגשה מסוגננות (-שאותן צריך להחזיר...)

בעבר התנסתי גם ואכלתי גם עוגות בחושות (שאני חייב להודות- שאני באופן אישי ורגיל לא משתגע עליהן), אבל העוגות הבחושות של שרית טרליוק הן משהו אחר לגמרי ( דגמתי עוגת פיסטוק-שקדים עשירה ומדהימה, שהזכירה בטעמה אפילו מרציפן, וצבעה שהיה ירוק- לא הכיל שום צבע מאכל ועוגת שומשום וסילאן שאני לא זוכר את שאר המרכיבים שלה- וגם היא היתה לא פחות ממצויינת...)
בקיצור- מי שלא שומר על הגיזרה - יכול לחגוג עד אין קץ...
ומי ששומר- יכול - כמוני- רק לדגום ולחלום "עד העונג הבא"....
אה אה אאהההה....


סיכום:
מחיר: 120 שקלים ל35 יחידות (אלוהיות)...

סיכום: ללקק את האצבעות. 
כל מה שאוסיף רק יגרע... מהתענוג והמקצוענות של שרית.

להזמנות: 054-7680505

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה