יום שבת, 8 בדצמבר 2012

ביקורת סופגניות: רולדין

חג החנוכה כבר- והסופגניות הופיעו עוד לפניו.
בערב הראשון של החג - הזמנו את המשפחה הקרובה להדלקת נירות ואכילת סופגניות.
כמות האנשים- לא הסטרית- 6 ילדים בגילאים שונים ו7 מבוגרים.
הזמנו סופגניות מרולדין.
אני אתחיל מהסוף- המחיר מופקע.
9.5 שקלים לסופגניה מוקטנת- זה לדעתי חזירות קפיטליסטית.
לא פחות ולא יותר.

9.5 לסופגניה מוקטנת אחת?
כמה יקרות יכולות להיות התוספות שמוכנסות/נמרחות/נבזקות עליה?????
הרי אם אפשר לקנות סופגניה ב2 שקלים ופה גודלה הוא רבע!!! כמה עולה הסופגניה עצמה? חצי שקל?
איך היא מטפסת ל 9.5 שקלים?
הרי אין בסופגניה הזו 100 גרם של שוקולד, (ו100 גר שוקולד עולים 4 שקלים- במחיר רגיל בטח לא סיטונאי...)
אין פה 100 גרם של שום תוספת- ובמילים אחרות מדובר בחזירות אמיתית לשמה.

מה שמזכיר לי את הבדיחה על למה כלבים יכולים ללקק את הביצים שלהם? כי הם יכולים....
גם ברולדין - אתמול בערב היה תור של 30 מטר של לקוחות רצו את הסופגניות הללו - ולמה המחיר הוא כזה מופקע? כי הם יכולים...

לגופן של הסופגניות:

אני דגמתי את:
  • סופגניות פיסטוק - טעימה מאוד. אמנם הקרם הפיסטוקים לא כל כך הזכיר פיסטוקים- אלא משהו די פושר ושללא הצבע הירוק - יכל להיות בקלות כל טעם אחר.
  • קרם פאטיסייר - ראו את ההערה הקודמת שלי.
  • קרם ברולה- שלמעט כיפת הקרמל שהיתה מעליה - לא היתה מקבלת ממני שום הערה מעבר להערות הקודמות שלי.

הזמנו עוד סוגים שונים ואחרים של סופגניות אבל העלות הקלורית של הסופגניות הללו (בממוצע 260-280 קלוריות לסופגניה קטנה) מנעו ממני לטעום את השאר.

סיכום:
סופגניות טעימות מאוד, למרות שבעיקר בסופגניות הנחשבות יותר- הטעם פחות ממוקד מאחת לשניה.
המחיר - מופקע.

המלצה- שכל אחד יעשה לעצמו את חשבון הנפש (והארנק) של עצמו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה