יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

ביקורת מסעדה: בלאק בר בורגר - ר"ג

אני מכיר את הרשת של צחי בוקשסתר.
מכיר כבר הרבה שנים - ולצערי הזמן שחלף- לא עשה לה טוב.

זה התחיל מהעובדה שפגשתי לקוחה חולה בביתה ורצינו להזמין אוכל.
*3538 זה הטלפון שלהם במרכז ההזמנות- מהרגע שעבר למסעדה ברמת גן- ניתק.
וניתק כמה פעמים.
חשבתי להזמין מהמסעדה בעזריאלי אבל אז הוחלט ללכת למסעדה עצמה.

כשהגענו - חשבנו שהמסעדה מפוצצת ולכן לא קיבלו את ההזמנה- הופתענו לגלות אותה ריקה כמעט לחלוטין...
היינו אנחנו ועוד זוג.
לא היה ברור למה לא ענו לטלפון...
על פניו נראה שמישהו פשוט רצה לעשות לעצמו חיים קלים וניתק את הטלפון...

התיישבנו בפנים באחד מהכוכים שיש במסעדה והזמנו:
היא: ארוחה עיסקית של המבורגר שווארצנגר. (48 שקלים)
אני: שניצל עיסקי. (59 שקלים)

במסגרת הארוחה העיסקית קיבלתי סלט עלים ושניצל גדול - אבל מאוד דק. דקיק משהו...
השניצל היה טוב.
סלט העלים הכיל כמויות גדולות מדי ולא מוסברות של גזר (זה עכשיו עולה בזול?)...

ועוד משהו- מהביקורים הקודמים שלי - אני זוכר שהסלט הוא מנה ראשונה, השניצל מגיע עם ציפס, תפוחי אדה, פירה, תוספת כלשהיא.
הפעם קיבלתי את השניצל עם רבע לימון...
קיצוצים???

בתוספת שתי בקבוקי קולה שילמנו 112 שקלים.

עד כאן- הכל סביר ונהיר (איכשהו...).
הנקודה שהפריעה לי בכל הארוחה היתה השירות של המסעדה.
היו שם להערכתי 3-5 מלצריות או בעלות תפקידים אחרים.
מעבר לזה היו שם עוד כמה פונקציונרים שלא כל כך היה ברור מה תפקידם.
ולמרות זאת- לסלט חיכינו כמעט חצי שעה...


יותר מזה - גם לא היה את מי לשאול ואף אחד לא הסתכל עלינו- וללקוחה שלי היתה הרגשה שזה מכוון- אף אחד לא מסתכל או בודק את הלקוחות - כדי שלא נפריע להם לעשות את הכלום (כאמור היינו אנחנו ועוד זוג במסעדה) שהם עשו באותו זמן.

בקיצור - האוכל של בוקשסתר אולי טוב- אבל הוא לא מגיע לשולחנות....

מה שכן- כולם הסתובבו שם.
לא יודע למה, לא יודע עבור מי- ממש פול גז בניוטראל....

סיכום:
אוכל: קצת יקר לארוחה עיסקית אבל על גבול הסביר.
שירות: מחורבן ודורש השתפרות מיידית.
חנייה: רק אם יש לך קומבינה באיזור (ובמילים אחרות בחניונים לא זולים בסביבה).

לסיכום:
נבדוק מסעדות אחרות של הרשת ואז נחליט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה